Tehnologija

Pregled

Httpool AdPlatform je lastna tehnologija, ki predstavlja možnost oglaševanja na številnih kanalih ter napravah.

Httpool AdPlatform predstavlja mrežo sekundarnega premium inventorija. Založnikom ponuja brezplačno rešitev za monetizacijo oglasnega prostora na vseh kanalih in napravah, oglaševalcem pa ponuja možnost izvedbe integriranih oglaševalskih akcij.

Platforma za vse kanale in naprave

AdPlatform omogoča oglaševanje na številnih kanalih kot so Display, Video, Engagement ter Social.

Obenem AdPlatfom omogoča oglaševanje na lokalnih in globalnih spletnih straneh preko računalnikov in mobilnih naprav.

Platforma za vse kanale in naprave

AdPlatform Httpool Social orodje

AdPlatform vključuje orodje Httpool Social za vodenje oglaševanja na družbenem omrežju Facebook. Vključuje napredne funkcije, ki zagotavljajo visoko učinkovitost ter enostavno vodenje in optimizacijo oglaševanja.

Glavne značilnosti AdPlatform Httpool Social orodja:

  • enostavno oblikovanje permutacij oglasov
  • segmentacija uporabnikov glede na spol, starost, interesne kategorije itd.
  • avtomatično vodenje kampanj z vnaprej določenimi pravili
  • optimizacija skupin oglasov
  • napredna analiza ciljnih skupin
AdPlatform Httpool Social orodje

Potrjeni prikazi

AdPlatforma že od leta 2008 upošteva le potrjene prikaze oglasov, ki so v vidnem polju obiskovalca speltne strani vsaj 2 sekundi. To zagotavlja oglaševalcem v povprečju 35-ostotni prihranek.

Potrjeni prikazi postajajo industrijski standard ter so del iniciative “ Making Measurement Make Sense ” (3MS). Iniciativa je nastala na pobudo IAB, ANA ter 4A’s s katero želijo poenotiti metrike digitalnih medijev na vseh napravah.

Potrjeni prikazi

Interakcija

AdPlatform meri različne tipe interakcij z oglasom, kot so igranje videa, iskanja najbližje trgovine, ogled galerije slik in videa, naročilo kataloga ipd. Vrsta interakcije je odvisna od cilja oglaševalcev ter se uporablja v naprednih oglasnih oblikah.
 
Interakcije so pomembne za:
  • branding kampanje, saj omogočajo daljšo interakcijo z blagovno znamko,
  • spodbujanje konverzije znotraj oglasa; korak bližje od izvedbe konverzije na spletni strani oglaševalca,
  • ter analizo preferenc potrošnikov.
Interakcija

Integrirane ter licenčne tehnologije