Oglaševalci

Ciljanje

Zakaj bi prikazovali oglase internetnim uporabnikom, ki ne sodijo v vašo ciljno skupino?

Ciljanje predstavlja eno glavnih koristi spletnega oglaševanja.

Natančno ciljanje je ključno predvsem v primerih ozko opredeljene ciljne skupine. Vedenjsko in kontekstualno ciljanje, re-targeting ter druge oblike ciljanja zagotavljajo, da tudi do 100 delež prikazov oglasov doseže le izbrano ciljno skupino.

Izberite med možnostmi ciljanja

CILJANJE PO KATEGORIJAH

Dosezite vaše potencialne kupce glede na njihove interese.

Httpool združuje spletne strani v relevantne kategorije in tako omogoča  prikazovanje oglasnega sporočila ožji ciljni skupini glede na njihove interese in zanimanja.

Kategorije vključujejo: avtomobilizem, posel, finance, zabavo, življenjski slog, novice, šport, tehnologijo, potovanja ter mnoge druge.

 

Category.png

KONTEKSTUALNO CILJANJE

Povečajte relevantnost oglaševanja s kontekstualnim ciljanjem.

Potrošniki iščejo informacije o izdelku oziroma storitvi na številnih spletnih straneh, forumih, celo družbenih omrežjih. Httpool omogoča prikazovanje oglasov ob relevantnih vsebinah ali ključnih besedah za iskani izdelek ali storitev in tako omogoča prisotnost blagovne znamke v procesu iskanja pravega izdelka ali storitve.

SI_KOntekstualno ciljanje.jpg

LOKACIJSKO CILJANJE

Delujete lokalno ali ponujate različne produkte na različnih lokacijah?

Z uporabo lokacijskega ciljanja oglase prikazujemo posameznikom na točno določeni lokaciji.

SI_Geotargeting.jpg

VEDENJSKO CILJANJE

Dosezite uporabnike določene starosti in spola!

Vedenjsko ciljanje omogoča prikazovanje oglasov na podlagi demografskih podatkov, interesov in spletnega vedenja, ne glede na to, kje na spletu so.

SI_Vedenjsko ciljanje.jpg

RE-TARGETING

Privabite obiskovalca vaše spletne strani, ki ob prvem obisku ni izvedel nakupa!

Re-targeting predstavlja izredno učinkovit način oglaševanja. Omogoča prikazovanje oglasov internetnim uporabnikom, ki so že iskali informacije na vaši spletni strani, vendar niso naredili konverzije. Ti obiskovalci predstavljajo potencialne kupce, ki lahko povečajo vašo prodajo.

SI_Re-targeting.jpg