O nas

Po 15-tih letih se nam obetajo spremembe tudi na Google Adwordsih.

Google po 15-ih letih korenito spreminja pravila tekstovnih oglasov. Oglaševalci so pred velikim izzivom, saj bodo spremembam zakupa morala prilagoditi tudi svoje strategije zakupa ključnih besed.

Google AdWords spremembe.docx[1].png

V zadnjem času so se namesto standardnih oglasov nad organskimi zadetki iskalnika Google prikazovali kar štirje oglasi zapovrstjo, kar je povzročilo ne malo nevšečnosti med oglaševalci! 19. februarja letos je gigant Google umaknil vse oglasne pozicije na desni strain in tako odprl prostor novim formatom, ki ponujajo prednosti predvem na mobilnikih.

 

Vsa leta dosedaj smo bili pri tekstovnih oglasih omejeni s 25 znaki v naslovu in  z dvakrat 35 znaki za opis.  Odkar na desni strani iskalniških rezultatov nimamo več oglasov, se je odprl prostor za razširjenim oglasnim vsebinam; obsežnejši naslovi s kar 30 znaki in podrobnejši opisi z 80 znaki zmanjšujejo število oglasnih mest in ponujajo bolj razširjena pozicije. Še ena sprememba, ki nas čaka, pa je odstranitev Display URL-ja, ki smo ga lahko ročno vpisali oz. izbrali sami. Google bo sedaj  kar sam izločil Display URL iz ciljnega.

 

Zgornja slika prikazuje kako bo po novem potekalo kreiranje oglasov

Sprememba bo potekala na dekstopu in pametnih telefonih in bo realizirana do konca poletja.

Razlog za tovrstne spremembe je Googlova naklonjenost k mobilnemu oglaševanju, saj oglaševanje  na mobilnih napravah v dosedanjih oblikah na desni strani ni bilo mogoče. S tem je Google nedvoumno izpostavil svojo usmeritev k ‘’mobile first’’ oglaševanju.  Novost in širitev desne pozicije na mobilno oglaševanje prinaša oglaševalcem boljše razmerje med prikazi in kliki. Izboljšana uporabniška izkušnja bo tako bistveno bolj izenačena na vseh napravah.
 
Oglase na desni strani bodo sedaj nadomestili “Knowledge Graph-i”, ki bodo ponudile več informacij o iskanih ključnih besedah.

Kaj to pomeni za oglaševalce?
 
Oglaševalci bodo morali prilagoditi svoje dosedanje strategije novi oblikam in oglasnim priložnostim, ki jih velikan ponuja tudi mobilnemu oglaševanju. Boj skozi bidding sistem se bo tako osredotočil na premium pozicije oglasov, kjer lahko pričakujemo višje cene na klik.
 
Obenem se obeta nova četrta pozicija, ki prinaša dodatne razširitve oglasov s prikazanimi povezavami do spletnih mest, telefonsko številko, lokacijo.
 
Spremembe bodo tudi na področju dražbenih modelov na ostalih napravah, kjer bo po novem bidanje / dražba mogoča tudi preko tablic.

Nazaj na medijski kotiček