O nas

Httpool na SEMPL-u organiziral LinkedIn delavnico

IMG_6417.JPG

Podjetje Httpool, ki omogoča LinkedIn oglaševanje tudi v Sloveniji je tokrat ponudil odgovore na največjem medijskem dogodku v Sloveniji!

Na delavnici je Tadej Rovtar podal informacije v zvezi z oglaševanjem na LinkedIn-u, kakšno vlogo igra profesionalno omrežje v našem medijskem prostoru, Brigita pa se je posvetila vsebinskemu delu in izdelavi osebnega profila.

LinkedIn profesionalno omrežje ima skupno več kot 384 milijonov uporabnikov v več kot 200 državah po svetu. V Sloveniji beleži mesečno več kot 210.000 uporabnikov, med katerimi so najbolj zastopane prodajne in inženirske funkcije v podjetjih. Najbolj izpostavljena podjetja so Univerza v Ljubljani, Telekom Slovenije, Sandoz, Univerza v Mariboru, Krka in podjetja z več kot 1000 zaposlenimi. 43% aktivnih uporabnikov dostopa do LinkedIna preko tablic in pametnih telefonov, 54% vseh uporabnikov redno spremlja novice in aktualne dogodke, 37% jih vsakodnevno uporablja InMaile na LinkedInu.

"Največ interakcij na LinkedInu ustvarijo podjetniki na poslovni poti in vodstvene funkcije v srednjih in majhnih podjetjih. Najbolje zastopane tematike v Sloveniji so zaposlovanje, management in marketing socialnih omrežij" je povzela Nastja Breg, Marketing & Account Manager v podjetju Httpool.

Na delavnici smo izžrebali dva srečna dobitinika, ki sta prijela osebno analizo LinkedIn profila, ki jo bo izvedla predavateljica Brigita Lazar Lunder v prihodnjem tednu ter dodatni popust na prvo LinkedIn kampanjo v okviru LinkedInovega ekskluzivnega partnerja, Httpool-a.

Nazaj na medijski kotiček