O nas

Hrvaška turistična skupnost in slovenski Httpool domiselno nagovorila Američane in osvojila prestižno nagrado

super bowl pic 1.jpg

Ljubljana, 9. november 2015 – Letošnji forum City Nation Place je v Londonu 4. in 5. novembra v kategoriji “Najuspešnejša uporaba družbenih omrežij” v močni mednarodni konkurenci za zmagovalno kampanjo razglasil Hrvaško turistično skupnost, ki je ob podpori slovenskega podjetja Httpool postala skrivnostna zvezda oglaševanja na ameriškem nogometnem spektaklu Super Bowl.

Forum City Nation Place vsako leto združi vodilne strokovnjake na področju marketinga in menedžmenta blagovnih znamk, ki izberejo najuspešnejše in skrbno izbrane marketinške strategije z doprinosom k ozaveščanju in promociji turizma v lokalnem kraju, mestu ali regiji.

Z zmagovito kampanjo sta Hrvaška turistična skupnost in Httpool izkoristila priložnost v oglaševanju med rekordno gledano tekmo Super Bowl v ZDA. Izkazalo se je, da imata oba trenerja ameriških ekip hrvaške prednike, zato je med prenosom tekme Hrvaška turistična skupnost s pomočjo Httpoola predvajala predstavitev priljubljene počitniške destinacije med uporabniki Twitterja v Ameriki. Nagrajen je bil najboljši “selfie” med prenosom tekme z ogledom mesta Rovinj! Z zakupom promoviranega trenda so zgolj v 12 urah pridobili 1.300 novih sledilcev, vsega skupaj pa je bilo zabeleženih 13.290 interakcij. 

 “Cilj je bil predstaviti Hrvaško kot turistično destinacijo v ZDA”, je povedala Tina Jukić, predstavnica Hrvatske turističke skupnosti. V 12 urah je bilo zbranih več kot 300 “selfijev” z uporabo #Croatia in #SuperBowlCroatia. Tudi trener zmagovalne ekipe je bil deležen povabila “nazaj domov”, k obisku Hrvaške.

“Uspešna kampanja je še en dokaz, da je mogoče s pravilno strategijo prisotnosti na družbenih omrežjih doseči zavidljive rezultate,” dodaja Aleksander Mitrović, direktor Httpoola za Slovenijo in Hrvaško.

Selfie tekmovanje je bilo objavljeno tudi v Forbes članku in postalo ena izmed uspešnih zgodb Twitter oglaševanja s podporo podjetja Httpool.

Več o tekmovanju City Nation Place si lahko preberete tukaj.

Kontakt za več informacij:
Nastja Breg, …

Nazaj na medijski kotiček