O nas

Httpool, Hrvaška turistična skupnost in Twitter z uspešno zgodbo na Super Bowlu 2015

Prepričljiva real-time marketing kampanja na Twitterju z mednarodnim dosegom.

super_bowl_croatia.png

Httpool, Hrvaška turistična skupnost (HTZ) in Twitter so združili moči in kar najbolje izkoristili možnosti, ki jih ponuja Twitterjeva družbena platforma. V kombinaciji z evforijo, ki je svet zajela ob 49. Super Bowlu, so izvedli uspešno viralno real-time kampanjo.

Po tem ko je bilo na nedavni novinarski konferenci razkrito, da imata trenerja obeh ekip, Pete Carroll (Seattle Seahawks) in Bill Belichick (New England Patriots), hrvaške korenine, se je Hrvaška turistična skupnost odločila za izvirno promocijsko potezo in objavila, da bo zmagovalca dvoboja odpeljala »domov« na brezplačne počitnice.

Na dan spektakla je HTZ idejo razširila med vse Super Bowl navdušence, in sicer z real-time marketinško kampanjo. Skupaj s Httpoolovo in Twitterjevo ekipo so izvedli tekmovanje v navijaških »selfijih«, ki so jih morali udeleženci objaviti in deliti na #SuperBowlCroatia. S tem so se vključili v tekmo za »all inclusive« počitnice v Rovinju. Zmagovalec je s seboj lahko vzel še eno osebo, organizator pa je poleg nočitve pokril tudi stroške letalskih kart.

»Navdušeni smo tako nad rezultati kampanje kot tudi nad odličnim sodelovanjem med partnerji. Viralna kampanja je v le nekaj urah dosegla več kot 1,5 milijona prikazov, 13.000 interakcij, 1.300 novih sledilcev in skoraj 300 »selfijev«. Tako se je še enkrat pokazala in dokazala moč družbenih omrežij in Twitterja,« pravi Aleksander Mitrović, direktor Httpool Slovenija in Hrvaška.

»Hrvaška turistična skupnost je odigrala odlično vlogo, saj se je o Hrvaški kot turistični destinaciji v ameriških medijih te dni veliko pisalo in govorilo. Vse se je odvijalo zelo hitro, vendar smo bili ves čas nadvse proaktivni. Na ameriškem trgu smo svojo državo uspeli izdatno spromovirati in prepričan sem, da bo Hrvaška med ameriškimi turisti odslej še bolj prepoznavna,« je dogajanje opisal Ratomir Ivičić, direktor Glavne pisarne HTZ.

»Uspeh kampanje je dokaz, da znajo hrvaške blagovne znamke zelo dobro izkoristiti naravo Twitterja kot real-time medija,« se strinja tudi Niall Horgan iz Twitterja.

Nazaj na medijski kotiček