O nas

Webit kongres 2014

Tehnološke rešitve bistvo digitalnega marketinga

Webit 2014 Digital Advertising Panel 3.jpg

Webit kongres, eden najvplivnejših digitalnih in tehnoloških dogodkov na svetu, v Carigradu združuje skoraj 10.000 udeležencev iz 110 držav.

Včeraj in danes mnogi izmed najbolj navdihujočih voditeljev največjih svetovnih oglaševalcev, založnikov, agencij ter ponudnikov rešitev oglaševanja in marketinga predstavljajo svoje poglede v okviru sto govorov in razprav. Več kot dvesto govorcev iz podjetij MasterCard, GfK, Coca-Cola, Lufthansa, Rocket Fuel, AOL, PayPal in predstavnikov drugih prepoznavnih blagovnih znamk, vključno s podjetjem Httpool, razpravlja o ključnih izzivih in priložnostih digitalnega marketinga, merjenja in analize podatkov, digitalnih medijev, e-trgovine, mobilnih in družbenih medijev.

Ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Httpool, Aljoša Jenko, je včeraj spregovoril na temo “cross-channel” pristopa in vodil razpravo o digitalnem oglaševanju. Povabil je sogovornike iz podjetij Marin Software, Criteo, Brainient, IPONWEB, Infinit Solution in Manufakture, ki so predstavili svoje poglede na ključne teme. Razpravljali so o vplivu spreminjajoče se medijske potrošnje, o “cross-channel” pristopu, o trenutni in prihodnji vlogi tehnologije in pojasnili, kako bodo spremembe vplivale na ekosisteme in poslovne modele ključnih akterjev v digitalnem marketingu.

Tehnološke rešitve bistvo digitalnega marketinga

Govorci v razpravi so se strinjali, da povečana medijska potrošnja digitalnih medijev ponuja številne priložnosti za oglaševalce. Priložnosti se kažejo v novih možnostih interakcije s potrošnikom in kreativnih rešitev, personalizaciji oglasnih sporočil ter natančnejšega ciljanja in napredne analitike, kar lahko včasih prinese tudi večjo kompleksnost.

Če želijo oglaševalci v celoti izkoristiti vse digitalne kanale in naprave ter sinergije digitalnih komunikacijskih kanalov, morajo obvladovati celovit “cross-channel” pristop. Za učinkovito izvedbo pa je potrebno uporabljati napredne tehnološke rešitve, ki omogočajo izvedbo integriranih kampanj na vseh digitalnih kanalih in napravah.

Sogovorniki so se tako strinjali, da ustrezne tehnološke rešitve predstavljajo bistvo digitalnega oglaševanja in zagotavljajo ne le znatno povečanje učinkovitosti z avtomatizacijo, segmentacijo ter lažjim ustvarjanjem kreativnih rešitev, temveč tudi dostop do najširše palete oglasnih produktov, oglasnih formatov, možnosti ciljanja in dostop do oglasnega prostora na lokalnih in globalnih medijih.

Pravzaprav tehnologija vpliva na celoten digitalen oglaševalski ekosistem. S pomočjo programatičnih rešitev nadalje povezuje založnike, oglaševalske mreže, agencije in ostale akterje v programatičen ekosistem.

Nenazadnje so se sogovorniki tudi strinjali, da se bo industrija še naprej hitro razvijala. Hkrati se bo večala tudi konvergenca medijev in digitalnih naprav, vključno s pametnimi televizijami, napravami za navidezno resničnost, mobilno tehnologijo in igralnimi konzolami.

Nazaj na medijski kotiček