O nas

Medijski kotiček

 

  • Aljoša Jenko_ CEO.jpg
    Podjetje IMS Internet Media Services kupuje večinski delež podjetja Httpool
    Miami, London 6. julij 2017

    IMS, hčerinsko podjetje podjetja Sony Pictures Television Networks in eno največjih podjetij za prodajo digitalnih oglasov v Latinski Ameriki je oznanilo nakup večinskega deleža Httpool-a, vodilne spletne oglaševalske mreže v Srednji in Vzhodni Evropi.

    Več
  • join_our_team.jpg
    V svojo ekipo vabimo asistenta projektov spletnega oglaševanja (m/ž)

    Httpool, največja centralno in vzhodno evropska spletna oglaševalska mreža storitev, na sedežu družbe v Ljubljani, odpira mesto asistenta projektov spletnega oglaševanja.

    Študentom odpiramo obzorja v digitalni svet tržne komunikacije

    V svoje vrste vabimo študenta komunikologije, tržnega komuniciranja, medijev ali sorodne družboslovne smeri. Od tebe pričakujemo le, da si želiš nabirati izkušnje v spletnem oglaševanju, da si spreten v izražanju, hitro prevzemaš nove tehnologije, se ne ustrašiš izzivov in odgovore najraje iščeš v raziskovanju in analiziranju podatkov.

    Več
  • wetransfer1.png
    WeTransfer oglaševanje na voljo tudi pri nas
    Httpool je v začetku septembra sklenil EKSKLUZIVNO partnerstvo z gigantom WeTransfer, največjo spletno platformo za izmenjavo datotek visokega obsega.

    Partnerstvo omogoča zakup in serviranje celo-zaslonskih oglasov, na do sedaj,  za Slovenijo  povsem novem mediju - WeTransfer.com. Oglaševalcem in medijskim agencijam se tako odpira nov kakovosten lokalni in globalni medij, ki ga bodo vključevali v svoje integrirane medijske strategije. Oglaševalci lahko izbirajo med statičnimi, dinamičnimi, interaktivnimi in video oglasnimi formati in pri tem svoji blagovni znamki s celo-zaslonsko prisotnostjo omogočijo ekskluzivnost in dominantnost.

    Več
  • Ian Hurlock_LinkedIn.JPG
    LinkedIn izobraževanje: Think big and act ambitious! The largest business network will help you grow.
    The largest business network will help you grow.

    Ljubljana, 15. 6. 2016 Httpool je v sodelovanju z LinkedInom pripravil srečanje v Radison Blu Plaza Hotelu, kjer je Ian Hurlock, Partner Sales Manager, EMEA iz LinkedIna, predstavil, kako razmišljati »na veliko« in razširiti svoj posel z največjim profesionalnim omrežjem na svetu. Velik poudarek je namenil vlogi in moči, ki jo ima pri tem vsebinski marketing in kako vsebino na LinkedInu še izboljšati.

    Več
  • Google AdWords spremembe.docx[1].png
    Po 15-tih letih se nam obetajo spremembe tudi na Google Adwordsih.
    Google po 15-ih letih korenito spreminja pravila tekstovnih oglasov. Oglaševalci so pred velikim izzivom, saj bodo spremembam zakupa morala prilagoditi tudi svoje strategije zakupa ključnih besed.

    V zadnjem času so se namesto standardnih oglasov nad organskimi zadetki iskalnika Google prikazovali kar štirje oglasi zapovrstjo, kar je povzročilo ne malo nevšečnosti med oglaševalci! 19. februarja letos je gigant Google umaknil vse oglasne pozicije na desni strain in tako odprl prostor novim formatom, ki ponujajo prednosti predvem na mobilnikih.

     

    Več
  • IMG_6417.JPG
    Httpool na SEMPL-u organiziral LinkedIn delavnico

    Podjetje Httpool, ki omogoča LinkedIn oglaševanje tudi v Sloveniji je tokrat ponudil odgovore na največjem medijskem dogodku v Sloveniji!

    Na delavnici je Tadej Rovtar podal informacije v zvezi z oglaševanjem na LinkedIn-u, kakšno vlogo igra profesionalno omrežje v našem medijskem prostoru, Brigita pa se je posvetila vsebinskemu delu in izdelavi osebnega profila.

    Več
  • httpool-kmalu-z-novim-vodjem-prodaje.jpeg
    Httpool kmalu z novim vodjem prodaje

    Ekipi mednarodne spletne oglaševalske mreže Httpool se bo decembra kot vodja prodaje pridružil Dejan Kovačevič, ki bo odgovoren za razvoj rešitev in digitalno odličnost naročnikov v Sloveniji.

    Več
  • super bowl pic 1.jpg
    Hrvaška turistična skupnost in slovenski Httpool domiselno nagovorila Američane in osvojila prestižno nagrado

    Ljubljana, 9. november 2015 – Letošnji forum City Nation Place je v Londonu 4. in 5. novembra v kategoriji “Najuspešnejša uporaba družbenih omrežij” v močni mednarodni konkurenci za zmagovalno kampanjo razglasil Hrvaško turistično skupnost, ki je ob podpori slovenskega podjetja Httpool postala skrivnostna zvezda oglaševanja na ameriškem nogometnem spektaklu Super Bowl.

    Več
  • LinkedIN.png
    Httpool po Twitterju še v ekskluzivno partnerstvo s podjetjem LinkedIn:
    Podjetji Httpool in LinkedIn najavljata sodelovanje v 17 državah Srednje in Vzhodne Evrope

    Ljubljana, 23. 9. 2015 – Httpool z navdušenjem najavlja sklenitev partnerstva s podjetjem LinkedIn, ki je slovensko podjetje imenovalo za ekskluzivnega zastopnika oglasnega prostora na področju 17 držav Srednje in Vzhodne Evrope. Partnerstvo vključuje poleg Slovenije tudi Rusijo, Grčijo, Albanijo, Madžarsko, Bosno in Hercegovino, Bolgarijo, Hrvaško, Češko, Slovaško, Makedonijo, Romunijo, Srbijo, Ukrajino, Latvijo, Estonijo in Litvo. Agencije in oglaševalci bodo odslej lahko s pomočjo Httpoola popolnoma izkoristili priložnosti, ki jih ponuja LinkedIn.

    Več
  • super_bowl_croatia.png
    Httpool, Hrvaška turistična skupnost in Twitter z uspešno zgodbo na Super Bowlu 2015
    Prepričljiva real-time marketing kampanja na Twitterju z mednarodnim dosegom.

    Httpool, Hrvaška turistična skupnost (HTZ) in Twitter so združili moči in kar najbolje izkoristili možnosti, ki jih ponuja Twitterjeva družbena platforma. V kombinaciji z evforijo, ki je svet zajela ob 49. Super Bowlu, so izvedli uspešno viralno real-time kampanjo.

    Več